Follow us

15 January 2010

My Younger Brother's Biodata


Sebenarnya biodata ini baru saja adik aku buat sebentar tadi. Ntah mengapa tiba-tiba dia nak buat biodata aku pun kurang pasti. Mungkin selepas melihat "note" yang isteri aku catatkan di kalendar tarikh hari jadi setiap ahli keluarga, jadi mungkin selepas itu dia pun secara tidak langsung berminat untuk membuat biodata agaknya.

Bila diperhatikan agak kelakar biodata yang adik aku buat ini. Dengan ejaan BIODATA pun sudah jadi BIDOTA. Kemudian yang paling kelakar ialah makanan kegemaran beliau iaitu Ikan Rebus. Spesis Ikan Rebus yang dimaksudkan ialah ikan mabong @ kembung kerana adik aku gemar memakan ikan jenis itu. Sangat jarang dan pelik benar kita mendengar makanan kegemaran seseorang itu ialah Ikan Rebus. Hehehe...

No comments:

Post a Comment