Follow us

07 January 2011

Thank You Zakhiri For Being My Blog's Follower

 
Firstly aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada En. Zakhiri Bin Musa (klik pada gambar di atas untuk ke link Facebook beliau) kerana menjadi Follower ke-6 di blog aku yang memang sedikit sahaja Followernya. Aku sangat berbesar hati kerana terdapat sebilangan ex-colleges yang mengikuti perkembangan rakan-rakan lain walaupun tidak secara langsung. Secara langsung maksud aku dalam konteks ini adalah menerusi perjumpaan ataupun perbualan telefon.

Dan untuk makluman En. Zakhiri Bin Musa, aku sendiri ada mengunjungi blog anda di My Day, My Story tersebut. Aku juga agak kerap "skodeng" blog rakan-rakan yang lain untuk mengetahui perkembangan terkini mereka.

Rupa En. Zakhiri Bin Musa ni seakan-akan pelakon Sidi Oraza ketika muda-muda dahulu. Dengan jambang trim nipisnya itu menyerlahkan lagi kekacakannya (paras dada ke bawah tidak dimaklumkan). Dan profile gambar yang diletakkan pada Facebook beliau mengingatkan aku kepada kretiviti yang dilakukan oleh Alexandre Oudin pada profile  Facebook beliau.

Ini adalah kerana Alexandre Oudin juga mempunyai jambang trim nipis dan meletakkan sebahagian wajahnya pada profile Facebook beliau itu. Bezanya mungkin pipi En. Zakhiri Bin Musa sedikit tembam... (hehehe... jangan marah ye Zack).

Anyhow, terima kasihlah diucapkan kepada sahabat-sahabat, rakan-rakan dan teman-teman yang mengunjungi blog aku ini.  

No comments:

Post a Comment